Hallo!
Ik heb mijn Mac schoon gemaakt mbv een omnigroup product - OmniSweeper
Ik heb mijn Mac helemaal uitgezet en na het aanzetten kreeg ik de volgende melding:
- wachtwoord -> ingegeven ->
Uw met FileVault beveiligde thuismap kan niet worden geopend en moet worden hersteld. Klik op OK om de map te herstellen en door te gaan met inloggen.
- Klik op OK ->
U kunt momenteel niet inloggen op de gebruikersaccout '.........' Er heeft zich een probleem voorgedaan waardoor het inloggen op de account is mislukt.
Er zijn geen andere gebruikers op deze laptop.
Is er iemand die dit probleem reeds heeft gehad?
Ik hoor graag van je!
Ik heb mijn Mac schoon gemaakt mbv een omnigroup product - OmniSweeper
Ik heb mijn Mac helemaal uitgezet en na het aanzetten kreeg ik de volgende melding:
- wachtwoord -> ingegeven ->
Uw met FileVault beveiligde thuismap kan niet worden geopend en moet worden hersteld. Klik op OK om de map te herstellen en door te gaan met inloggen.
- Klik op OK ->
U kunt momenteel niet inloggen op de gebruikersaccout '.........' Er heeft zich een probleem voorgedaan waardoor het inloggen op de account is mislukt.
Er zijn geen andere gebruikers op deze laptop.
Is er iemand die dit probleem reeds heeft gehad?
Ik hoor graag van je!
