Mac OS X op Acer notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

spietos

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Hallo,

Ik heb een 'Acer Aspire 5520G-504G25Mi' en zou hier graag Mac OS X Snow Leopard op willen installeren.

Gezien de systeemeisen die Mac stelt, zou mijn laptop dit aankunnen. Ik maak mij alleen nog zorgen over de drivers voor de hardware. Ik vrees namelijk dat de Mac veel drivers niet kan leveren voor de ingebouwde hardware van mijn notebook.

Heeft iemand ervaring met het installeren van Mac op ditzelfde soort type notebook?

Vriendelijke groet,
SpietOS

Het installeren van Mac OS X op een niet-apple computer is eigenlijk niet toegestaan.

voor dit soort vragen kan je beter terecht op www.muzzle.nl

ze zijn erachter gekomen dat je de "regels" daarvoor kunt interpreteren als "Mac OSX mag alleen draaien op computers met het apple logo erop"... Als je een iPod o.i.d. hebt kun je een van de meegeleverde Apple stickers erop plakken, dan zou het legaal zijn...

Maar in ieder geval, ik heb Mac OSX Leopard op mijn Asus X58Le gehad, m.b.v. iATKOS. (ff zoeken op demonoid.com o.i.d.), maar doordat ik de verkeerde driver aangevinkt had, deed mijn WLAN kaart het niet... bij de meeste installers moet je zelf de drivers aanvinken, zorg dus dat je weet van welk merk je HDD, WLAN-card, graphics-card etc zijn!

ik wens je veel succes, bij mij werkte het (afgezien van probleempje met WLAN kaart) prima!

Gr. Robin

ze zijn erachter gekomen dat je de "regels" daarvoor kunt interpreteren als "Mac OSX mag alleen draaien op computers met het apple logo erop"... Als je een iPod o.i.d. hebt kun je een van de meegeleverde Apple stickers erop plakken, dan zou het legaal zijn...
Gr. Robin

He Robbinski12

Dat geloof je toch zelf niet, hè. Lees de EULALet op!! PDF er nog een keer op na. Er staat toch duidelijk alleen op Apple hardware.

Gr, Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan