Mac os x op AMD PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikevdkooij

Banned
Lid geworden
1 jan 2011
Hallo..

Ik heb een amd pc ik heb er mac op geinstalleer 1000de keren. ik probeerde iPC ,Kalyway,iDeneb,iAtkos,Hazard...

Maar als het logo van apple komt waar hij moet laden zie ik onder het apple logo geen ronddraaiend rondje. Weet iemand een oplossen.

Ps: Verder komt hij dus ook niet

bij opstart optie's cpus=1 typen en kijken wat hij dan doet bij mij heeft het geholpen draai nu ook mac op mijn amd pc

nee daarna in bootloader staat er press any key for enter startup options ( iets in die richting);)

Bij z'n boot loader Charmeleon 2 als je dat doet komt er iets van

Boot Verbose

Boot .......

en boot single user

Video info

enz

Dan moet ik tog naar boot single user.

Dan staat er #root:

en dan typ ik in bij #root: cpus=1

er is dan als het goed is maar een plek waar je het kan typen in de bootloader en daar komt dan inderdaad cpus=1

Okeee. En dan heb ik nog een vraag.

Als ik Mac op mijn Toshiba Satellite L350 heb geinstalleerd

Dan gaat hij booten helemaal top. En dan wanneer de setup moet komen met dan filmpje met welkom welcome willekommen. weetje.

Dan krijg ik een zwart beeld en dan gebeurt er niets meer

en hoelang laat je hem dan aan staan want bij mij gebeurt het ook als ik opstart dat ik even 1of 2 min geen beeld heb

Ik heb hem wel eens 5-10 min laten staan

Het is een Toshiba Satellite

Maar mac hoort er wel op te kunnen draaien

ik gebruik ideneb versie 1.3 met leopard en ik heb alle drivers die er bij waren geinstaleerd bij mij werkt het perfect

Nou bedankt voor vandaag ik stop er even mee.

installeer nu een iPC versie. en ik kijk bij fixes om aan te klikken en ik zie CPUS=1 FIX !!

Dus ff installeren en miss doet hij het maar.

Ik kijk morgen wel ff en dan zeg ik of die het doen

Mvg Mike vd kooij

Veel succes alvast ik ga morgen ook proberen om snow leopard te installeren en volgens mij komt er op 6 januarie lion uit en doe ga ik nog eens proberen

Nou hij doet het nog steeds niet..
Die Fix ook niet

En nu heb ik geen ideeën meer.

Heb jij nog iedeeën

Veel succes alvast ik ga morgen ook proberen om snow leopard te installeren en volgens mij komt er op 6 januarie lion uit en doe ga ik nog eens proberen
Praat geen onzin. 6 Januari Lion. Hahahha. Wacht nog maar een jaar. Developers edition komt waarschijnlijk wel met WWDC 2011 in Juni en (misschien) begin 2012 Lion voor de gewone consument.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan