Mac OS X op Netbook HP Mini - HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

huib23

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Berichten
86
Goedenavond,

Ik zit al een aantal dagen te zoeken op het internet en kom er maar niet uit. Hoe vaak deze vraag ook geplaatst is, het lijd me niet tot de oplossing. Het gaat om mijn Netbook, de HP Mini 210. Ik heb op veel forums gelezen dat dit mogelijk is op deze netbook (enkel VGA uitgave, Slaap stand en Bleutooth werkt niet) Daar heb ik geen problemen mee.

Ik heb geprobeerd om het op mijn USB te installeren via een handleiding op het internet. Geprobeerd te booten via de USB. Even een harde schijf in apple thema word er vertoond, hij gaat laden en na het laden blijft er continu een wit licht branden en de usb indicatie led blijft voortdurend knipperen.

Ook heb ik al geprobeerd om een andere USB of externe harde schijf te proberen, Geprobeerd maar met zelfde resultaat.

Ook al staat deze vraag heel veel op het forum, ik probeer de vraag toch nog een keer te stellen,: Is het mogelijk Mac OS x te installeren op een HP Mini 210.

Zo ja? heeft iemand een handleiding voor me of kan mij ermee helpen? ik zou het echt geweldig vinden als het lukt. Weet namelijk dat het wel kan, maar ja hoe ... Hoor graag van jullie.

Groet,

Huib
 
Hier staat het toch echt goed uitgelegd.
 
Ik heb ergens op internet gezien dat je Mac op een computer kunt installeren met iAtkos
 
bedankt voor je reactie Puppie. Heb die website al 2 keer geprobeerd. Maar wanneer ik de usb in mijn netbook stop en hem boot vanaf de usb hij gaat naar een wit scherm en doet dan niks meer. Heb je enig idee hoe dit komt of hoe ik dit kan verhelpen? Thanks alvast!
 
Hallo,

Het is me gelukt! Via ideneb is het gelukt om mac os op mijn netbook te krijgen. Heb nu alleen nog problemen met me Wlan, graphics en sound drivers. Eneig idee waar ik die zou kunnen vinden? gr
 
Dit kan met MultiBeast. Via dit programma is het simpel om de drivers te installeren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan