Mac os x op Windows pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie1

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Berichten
291
Goedenavond,

Ik ben van plan om Mac OS X op mijn Windows laptop te installeren.
Ik gebruik hier nu PearPc voor maar het lukt niet zo erg.
Heeft iemand een andere manier of ''truc'' waarmee ik hier mac os x toch draaiend op krijg (hetzij alleen, hetzij via Windows)?

Alvast bedankt
 
Kan zowel mét behulp van Vmware, dus virtueel, (zijn kant en klare VMWare 'images' voor te ... binnenslepen?....), als zonder VMWare.

Als als je van prutsen houdt voor het laatste gaan, dan kan je er een dual-boot van maken :D
Tutorial deel 1 over de hardware keuze enz.
Tutorial deel 2 de installatie!

Good luck :)
 
Ik heb dit diverse malen geprobeerd op +/- 5 verschillende pc's. Bij slechts 1 is het gelukt en dat had te maken met de gebruikte hardware. In mijn geval was het een Asus moederbord, welke type weet ik niet meer. 3 pc's starte helemaal niet op en 1 laadde OSX, maar gaf daarna aan om weer opnieuw op te starten.

De PC waar het wel mee gelukt had, had vervolgens nog wel wat problemen met de hardware, maar het werkte wel. De handleiding waarmee het mee gelukt was is The noob's guide to install macos leopard on a pc en download je hier:

http://fr.kat.ph/the-noob-s-guide-to-install-mac-osx-leopard-on-a-pc-t4122520.html
 
@error53
Het is wel een oudere versie van OS X die jij in die tutorial laat zien (als ik me niet vergis). Is dat te 'updaten' naar de nieuwste versie?
 
Ik ben zeker niet van plan om te gaan prutsen met hardware, daar heb ik de tijd en het geld niet voor ;) . Ik zal VMWare zeker eens proberen... Lekker even stoeien met software :D:thumb:. Ik laat het nog wel even weten.

p.s. Ik gebruik versie 10.4.3 of 10.6 van Mac Os X Snow Leopard
 
@timmie1
Je hoeft niet te prutsen met hardware :) Maar het gaat wel degelijk meer tijd kosten om het niet-virtueel voor elkaar te krijgen dan met VMWare!

@error53
Ik las overal in de title en in het bericht dat het ging om Leopard, ik zie nu de torrent staan, daar staat wel weer Snow Leopard... Foutje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan