Mac OS X Snow Leopard op Windows-PC draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0119

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2012
hallo, ik weet niet of deze vraag op de goede plaats staat, maar ik heb de volgende vraag.

Ik wil Mac OS X Snow Leopard op mijn pc zetten met een dualboot.
Ik heb de originele DVD, maar wordt al gebruikt op een Mac. Kan ik Mac OS X installeren op mijn pc en werkt het een beetje redelijk. (niet dat -ie constant vastloopt enzo)

Enkele specificaties:
- Microsoft Windows 7 Home Premium 64 bits SP1
- 4 GB geheugen
- Intel Pentium P6200 2.13 GHz

groeten xp2

Ja het kan, dualboot weet ik niet maar als je zoekt op internet vindt je methoden om OSX op de pc te krijgen.

Hartelijk bedankt. Ik zal eens kijken op internet.

Groeten, xp2

Ik zou geen dualboot aanraden. Als je af en toe Snow Leopard wilt draaien zou ik je aanraden om VMWare te downloaden en hem daarin te draaien als een virtual machine.

je hardware moet ook 100% compatibel zijn voor op een pc mac te draaien indien dit zo niet is zal je heeeel veel problemen krijgen of je moet een pc samen stellen met de supported hardware die gekend is je kan deze alsook googlen.

ik draai mijn mac osx in een vmware en deze werkt prima.

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal eens kijken voor vmware. Ik heb wel de ORIGINELE cd van Mac OS X Snow Leopard.

Hartelijk dank, Mik. Ik zat te twijfelen of het bij Mac Os moest, of bij Windows 7. Maar zo te zien toch bij Mac Os. Nogmaals bedankt.

xp2

Hartelijk dank, hier kan ik wel wat mee. Is het ook mogelijk om in Windows een partitie aan te maken, te formatteren en OSX er met de originele cd erop te zetten (dualboot)?

Groeten, xp2

Geen idee.. Ik denk het niet, ik denk dat de hardware niet geschikt is om OSX te draaien. Ik raad je aan het gewoon via VMWare te doen.

OK, dankje. Kan je met de volgende eigenschappen iets??

CPU: Intel Pentium P6200 2.13GHz
Grafisch: Intel HD Graphics
Geluid: Realtek HD Audio
RAM: 4,00 GB, 3,68GB beschikbaar
HD: 500GB
Optische station: DVD+rw
Apparaat aansluitingen: USB 2.0, HDMI, VGA, SD

Groeten, xp2

Kan OSX Snow Leopard op Intel Pentium draaien? En is 4GB aan RAM geheugen genoeg?

groeten, xp2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan