Mac proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rappie pappie

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Hallo mede unix gebruikers.

Mijn vrouw is bij een vriendin geweest en heeft een mooie nieuwe verse mac gezien.Gelijk verkocht door de mooie interface natuurlijk.:love: :D

Maar nu zit ik met de gebakken peren.....!:evil: :p :D
M"N VROUW WIL EEN MAC...!:evil: :p :D

Ik gebruik al jaren windows en linux ubuntu.Maar een MAC...:eek: :D ;)

Nouja goed!:p

Maar nu een paar vragen van een mac leek.:D
1 Kan ik een legale mac:thumb: .Op een normale desktop computer draaien of moet ik zo'n oerlelijke witte macbook kopen (Persoonlijke smaak:p ).

2 Knalt zo'n mac op een AMD of wordt ik bij mijn str:p t gegrepen om verplicht een BillGatesintel te gebruiken.

3 Als er iets kapot gaat (Hardware) maak ik het liever zelf.Maar nu heb ik een mac en dan?.Moet ik dan naar zo'n koude IKEA achtige MAC winkel :eek: om hem te laten repareren of kan ik het ook zelf..

HELP....! De vrouw de deur uit of de mac.:D :p

Groetjes rappie pappie.:thumb:

Laatst bewerkt:
Anders verander je je eigen desktop in een van mac

Maare als je vrouw een mac wil dan kan ze die toch gewoon zelf aanschaffen? Of wil jij er ook op werken dan?

Maare als je vrouw een mac wil dan kan ze die toch gewoon zelf aanschaffen?
Kopen kan iedere vrouw wel.Maar owé als er iets kapot gaat.:p Daarom dat is mijn pakkie aan!
Anders verander je je eigen desktop in een van mac
Ja leuk! Ik ben er bekend mee met dat pimpen.En dan raad ik zekker niet stylexp of windowblinds aan.Daar wordt windows erg traag van.Pas dan maar je UXtheme.dll aan is nog gratis ook!:p

Maare als je vrouw een mac wil dan kan ze die toch gewoon zelf aanschaffen? Of wil jij er ook op werken dan?
Ik wil er ook wel op werken.Maar het gaat mij erom dat ik er zelf aan kan sleutelen en dat ik niet met voorgekauwde hardware zit.:D

Groeten rappie pappie.:thumb:

Laatst bewerkt:
Mac OS is ook een unix/linux basis dus neem aan voor jou als ervaren computer gebruiker goed te doen toch? en ja vrouwen willen zo'n lekker glad appletje... geef haar nu ook es die fun :-D

maar je kan ook alles compilen op de mac en veel linux programma's draaien op je apple

ik heb een minimac als media centre met ubuntu en osx maar ik vind osx erg goed! goed over na gedacht wat de gewone man wil... geen pop-ups enzo probeer t eens zou ik zeggen t valt 100% mee

als je bij mij in de buurt woont probeer je maar es een uurtje of wat :thumb:

<edit> Oh een zelf sleutelen geen probleem! IBM mobo, ati grafische kaart, normaal geheugen, Intel processor (of IBM) usb (lekker universeel)... en ik draai de mini nu al 3 jaar en nog noooooit opnieuw instaleren blijft soepel lopen (vind ik en ik ben een zeikerd! )

</edit>

groeten Martijn

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan