mac verbinden thuisgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

noahvanleeuwen

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2012
hallo, ik heb een macbook pro en een acer. nu wil ik mijn mac met die thuisgroep van die windows pc verbinden. nu heb ik zeer weinig verstand van thuisgroepen ed. kunnen jullie mij aub in stappen uitleggen hoe ik mijn macbook met de thuisgroep kan verbinden van de windows pc zodat ik documenten enzo kan delen via de thuisgroep. had al een beetje rondgegoogled maar kwam er niet uit. heb even beide pc's boven gezet waar ik een powerline heb met ingebouwde splitter. mijn mac en pc hebben niet hetzelfde ip.

ja maar dan tik ik in (volgens mij moet dit) afp://endanmijnip en als ik dan klik op verbind dan gaat hij echt wel 10 minuten staan ratelen.

en is van kracht op snow leopard en heb mountain lion(weet niet of dit invloed heeft)

? iemand?

Laatst bewerkt door een moderator:
@noahvanleeuwen,

Ik heb een aantal berichten van je samengevoegd, als je informatie wilt toevoegen dan kun je daarvoor de knop bericht aanpassen gebruiken. Daarnaast wil ik je erop wijzen dat het niet de bedoeling is je bericht te bumpen binnen een paar uur en dan ook nog midden in de nacht. Mocht er na 24 uur nog geen reactie gekomen zijn dan is het toegestaan om je topic te bumpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan