mac ziet hdd nie

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloodrain1990

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
als ik mac tiger wil instaleren op een windows vista capable pc dan ziet die mijn hardeschijf niet mijn hardeschijf is een sata 160 gb

moederbord is asus a8v deluxe
proseccor amd athlon 64 bit x2 3800+
videokaar is ati radeon x1600 pro 512mb

en ik kan nergens vinden wat het is

Zover ik weet, kun je Mac OS niet instaleren op een "normale" windhoos bak.

Althans, niet zonder extra proggrammatuur. Ik heb ergens eens iets gelezen over Apple OS X op een windows machine, maar niet standaard. Andersom gaat wel, Win XP op een Mac via BootCamp, of parralels, maar deze ken ik niet. Volgens mij gaat het dus niet lukken. Mac OS zit vast aan bepaalde hardware.

Hallo,

Je kunt inderdaad Osx niet instaleren op een windows PC (Het is in praktijk wel mogelijk maar er komt er heel wat bij kijken en dan nog...)Dus als je Osx en windows samen wil kun je u het beste een mac aanschaffen en er bootcamp of paralels op draaien zodat je beide besturingssystemen kunt draaien.Hier werkt dit zonder enige problemen.

Succes

macfreak

Zover ik weet, kun je Mac OS niet instaleren op een "normale" windhoos bak.

Althans, niet zonder extra proggrammatuur. Ik heb ergens eens iets gelezen over Apple OS X op een windows machine, maar niet standaard. Andersom gaat wel, Win XP op een Mac via BootCamp, of parralels, maar deze ken ik niet. Volgens mij gaat het dus niet lukken. Mac OS zit vast aan bepaalde hardware.

En daarbij is het ook onzettend illegaal. Dat staat ook in de licentievoorschriften

LaPasta

Wist ik hoor dat dit volledig illegaal is maare ik bedoelde dat ik windows en XP draai op mijn gloednieuw macbooksje :love:

mvg

macfreak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan