Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickkkk

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Hoi,

(2de handse)
Mijn vriend heeft sinds kort een Mac(Laptop)

Maar het beeld is heel donder.
En als hij op Fn flus f5 druk dat die lichter word , maar dan staat die op het aller lichts, Iemand Idee

Om wat voor MacBook gaat het?

Via het Apple-logo (linksboven) > Over deze Mac > Meer informatie kun je het Serie-nummer vinden.

Vul dat op http://www.appleserialnumberinfo.com/ in en kijk even wat het "model" is.
Verder is de "Introduction" onder "Misc information" handig om te vermelden.

Staat de energie spaarstand aan?

het kan ook zijn dat je instelling anders staan in gesteld..

wanner komt het voor? met adapter erin of zonder?

Dat zou ik moeten kijken weoensdag wat dat zie ik het weer de pc.
Maar ik ken mac helemaal niet...

En die mac is italiaanse taal dus..

Taal aanpassen: CMD+Spatie (Opent Spotlight rechtsboven) > international intypen

Vervolgens krijg je als het goed is als Top Hit "International", een systeemvoorkeur.

Daar zul je een lijstje met talen zien staan, sleep daar Nederlands naar boven en start de Mac opnieuw op.

Nu heb je hem als het goed is in het nederlands :)

misschien moet je FN ingedrukt houden en dan op pijltje naar rechts (rechts onder toetsenbord) dan kan je hem steeds donkerder maken ;)
maar misschien kan dat alleen bij windows

CMD = apple-toets

De enige manier die ik via een menu kan vinden en welke gelijk moet zijn aan de sneltoets is via Systeemvoorkeuren > Beeldscherm daar staat bij mij Verlichting (Of "belichting", draai hier OS X10.5.8 in het engels)

De F5 toets is op een PowerMac toch geluid harder?
Het beeldscherm donker/lichter is toch met de F1/F2 toets, en dan ook zonder de Fn...

En anders inderdaad via Programma's - Systeemvoorkeuren - Beeld-schermen -> Tabblad Beeldscherm staat onderaan een schuifregelaar. voor lichter/donkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan