PRIKKLOK

mvdvlist

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2016
Nog iemand interesse voor een eenvoudige prikklok? Ontworpen voor een dagbesteding met enkel- of meervoudig gehandicapte mensen, dus bv wachtwoord met of zonder hoofdletters maakt niet uit. Gebaseerd op mijn KASSA formulier. Wel voor de opslag een map PRIKKLOK aanmaken in de path..

Bijlagen

- ik heb geen "PERSONAL.XLSB" map
- tijd aanwezig : alleen uitrekenen wanneer er zowel een tijd in als een tijd uit is.
- in je overzicht ook die tijd aanwezig in een leesbaar formaat zetten
- blad "output" tijden in en uit : gek formaat "dd/mm/jj [uu]:mm:ss >>> die haakjes en die seconden
- draaitabel : hier dan formaat [uu]
- grafiek : Y-as ôok formaat [uu]:mm met een interval van bv. 4 uur
- ArchiveerPrikklok : archiveer gewoon het ganse blad "database" veel eenvoudiger
...

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je feedback, Cow18.

-De module uit mijn PERSONAL.XLSB heb ik verplaats naar het bestand zelf. Anders heeft idd niemand er wat aan.
-tijd aanwezig nu goed. Alleen tijd als beide ingevuld zijn. Tenzij door een fout er niet wordt ingeklokt, wel uitgeklokt. Maar dat zou niet mogen kunnen gebeuren..
-Overzicht is nu juist. Was nog een dingetje...beetje hulp van Copilot gehad..
-Draaitabel aangepast naar mijn zin. Betere ideeën welkom.
-Grafiek ook aangepast, maar zonder die interval.
Archiveren werkt feilloos (bij mij) dus dat laat ik maar zo, denk ik. Maar jou idee had idd simpeler geweest. Het staat je uiteraard vrij om zowel de Grafiek met Interval als het Archieveren aan te passen. Wil ik dan wel eens bekijken..

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan