Mac2sell

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoGou

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2012
Hallo,

Ik ben van plan mijn iMac 27" van de hand te doen omdat ik er in mijn woning geen plek meer voor heb. Nu wilde ik via www.Mac2sell.net bekijken wat een realistische vraagprijs is, maar helaas kom ik daar niet helemaal uit. De informatie die ze daar vragen moet terug te vinden zijn onder 'system information', maar voor mij is dat vooral een verzameling afkortingen en getallen waar ik niet bepaald wijs uit word… :o

Is hier iemand die kan meekijken en die weet waar ik onderstaande informatie kan vinden? Ik kom zo ver:

Model: iMac
Processor: 3.1 GHz Intel Core i5
Display: 27 inch
Frequency: ik zou dan zeggen 3.1 GHz (zie antwoord bij processor), maar die optie kan ik niet kiezen. Alleen 2.80 of 3.60
RAM: ?
Hard Disk: 1TB
SSD: ?
Fusion: ?
Reader: ?

Groeten, Joris

kun je een printscreen maken van: over deze mac>meer info>overzicht+opslag+geheugen

Rond de 1100~1200 euro is een mooie prijs voor deze machine, mits geen vlekken in het display.

Op dat bedrag kom ik ook zo'n beetje als ik rondkijk op de verschillende verkoopsites, maar ik wil het graag via M2S opvragen omdat ik daar dan ook naar kan verwijzen bij de verkoop. Kan de koper het zelf checken. Vandaar mijn vraag om de specificaties…

Je kan em wel correct invullen op die site hoor.
Je moet niet kiezen voor de gewone i5 processor maar de "Quad-core i5".

Fusion of SSD is niet van toepassing in dit model (gezien je screenshots).

Dan kom ik op;
Omschrijving computer :
iMac 27 inch Intel Quad Core i5 3,10 GHz 4096 / 1000 GB / superdrive
De Mac2Sell-waarde van uw computer is :
1.270 € incl BTW

Het gaat er uiteindelijk niet om hoeveel die site aangeeft, maar wat je op dit moment op de markt kunt krijgen en binnen welke tijd je van de iMac af wilt zijn natuurlijk.
Op Marktplaats vind je er momenteel een paar van het zelfde model. 1270,- is de max. die gevraagd wordt. Er is er ook 1 die 1200 vraagt maar wel meer RAM-geheugen heeft.
En een prijs vragen of krijgen is ook een verschil...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan