MacBook 13": Wit, Zwart of Unibody?

Status
Niet open voor verdere reacties.

007 Junior

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2010
Berichten
35
Hallo Forumlezers,

Ben al een tijdje opzoek naar een tweedehands (verstandig of niet, i don't care) MacBook op Marktplaats.nl Er zijn al verschillende modellen voorbij gekomen, met elk zijn voor en nadelen. De witte MacBook's verkleuren, de zwarte worden vaal en de unibody-modellen liggen eigenlijk boven mijn budget.

Een overzicht van de voor- en nadelen:

MacBook WIT: Verkleurd, kans op randjes die afbreken of scheuren
MacBook ZWART: Trackpad wordt vaal, kans op randjes die afbreken of scheuren
MacBook UNIBODY: In de meeste gevallen boven mijn budget

Daarnaast zijn de witte en zwarte MacBook's soms nog goedkoper en qua specificaties beter dan het unibody-model. Het unibody-model heeft daarentegen geen last van uiterlijke kwaaltjes en is een meer 'bij de tijds' model.

Nu weet ik niet zo goed welk model ik (met het budget dat ik er voor over heb) het beste kan kiezen. Mijn budget ligt op maximaal €600.

Graag hoor ik jullie mening! :thumb:
Alvast bedankt!
 
je vraagt ons om een mening... wat uiteraard geen zin heeft, als ik zeg dat ik een roze zou nemen zou je dat waarschijnlijk toch niet doen.

neem wat je zelf denk dat het mooist is, persoonlijk houd ik van zwart, maar veel andere vinden wit weer mooi.
 
Maar als ik alle voor- en nadelen op een rijtje zet is het voor jullie toch wel mogelijk om te kijken wat (met mijn budget) de beste optie zou zijn? Op dit moment vind ik zwart interessant betreft de prijs en de specificaties, het unibody-model heeft qua uiterlijk nog steeds mijn voorkeur.. Moeilijke keuze..
 
"MacBook WIT: Verkleurd, kans op randjes die afbreken of scheuren"


Verkleuren valt wel mee.. het is eerder dat ze vies worden en dat het lastig is om schoon te krijgen(mits je de juiste middelen hebt :D),
Het afbreken of scheurtjes (aan de voorkant/bij touchpad) kun je gratis later vervangen. Even contact opnemen met Apple of een AASP en een foto sturen en ze kunnen je gelijk vertellen of het garantie is. Meestal wel.

Het enige waar je goed naar moet kijken is de accu. Deze zijn vaak versleten en dan zul je een nieuwe moeten(±100~125 euro).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan