Macbook air terugzetten naar fabriekinstelling en alles gewist wordt

Status
Niet open voor verdere reacties.

andre71

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Berichten
5
Ik heb een macbook air en ik heb deze verkocht en wil graag alles en dan ook alles wissen. Ik heb geprobeerd om MacOS opnieuw te installeren maar dan staan mijn bestanden er gewoon op. Wat kan ik doen om dan ook alles te wissen?
 
MacOS heeft geen BIOS, maar een EFI. Daar kom je dus niet in
 
Laatst bewerkt:
Nadat je hebt opgestart met de macos cd/dvd en hij is klaar met laden, kun je boven in je scherm kiezen voor "schijfhulp programma" hier kun je dan eerst de partitie of HD wissen zodat je een schone installatie kan uitvoeren.

grtjs jjw
 
ik heb windows 7 op mijn mac air zitten en ik wil leopard op hebben, maar mijn usb poort doet het niet omdat ik tijdens het overzetten van documenten naar mijn ipad was ie ineens uit gevallen en sinds dien doet me usb poort het niet, hoe kan ik dit dan oplossen?:confused:
 
Heb je windows 7 via bootcamp geïnstalleerd? Dan staat er zo en zo een Mac os X versie op de machine.
Doet de usb uitgang helemaal niets meer? ook niet als je er een ander apparaat op aan sluit?

grtjs jjw
 
hij doet wel iets maar als ik bijvoorbeeld mijn bb op aansluit laad ie wel op maar dat is het ook verder doet ie nix.
 
Laatst bewerkt:
En wat bedoel je met BB?
Start de mac wel op met win 7? of doet hij helemaal niets?

grtjs jjw
 
blackberry= BB

hij doet alles wel prima maar ik wil me usb poort laten werken zodat ik leopard op kan zetten.
 
Maar is de mac al niet voor zien van een mac os versie? Of heb je een kale Air gekocht? Tweede hands? Je zou even moeten zoeken binnen in Windows 7 naar het programma Bootcamp. Hiermee zou je dan mits aanwezig weer kunnen opstarten met de Mac os versie. Ik kan me namelijk niet voor stellen dat deze er niet op staat.

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan