Macbook met m1 processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

glda19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Mijn zus was hier die in spanje woont heeft een macbook met een m1 processor.
En ze had probleem met een kaartlezer voor haar Belgisch paspoort.
https://chipnet.es/Manuales-y-Drivers.html#carousel_f38a
Deze heeft ze.

Daar een macbook maar 2 usb-c poorten heeft sloot ze een hub aan met meerdere soorten poorten.
En daarop de kaart lezer. Ik teste met mij usb kaartlezer van de aldi en vlot werd de kaart uit gelezen.

Daar mijn pc geen usb-c aansluiting heeft maar wel mijn gsm en tablet. Koppelde ik de kaartlezer daar aan en op beide brande het lampje.
Zou die hub niet genoeg stroom geven of spanning geven. Want toen we dat wisten dat hij op tablet en gsm wel lampje brande hem rechtstreeks op usb-c poort en lampje brande.

Je krijgt weinig reacties, ik denk dat je je vraag opnieuw moet formuleren, ik snap er eigenlijk helemaal niets van...

Op zijn minst zou ik de reader rechtstreeks op één van de twee aanwezige usb-c poorten aansluiten om te kijken of de reader dan wél werkt. Sommige apparaten doen het niet jofel als ze middels een hub worden aangesloten; die apparaten moeten dus rechtstreeks aan de computer hangen. Dus dat zou ik eerst proberen.

Heb hem rechtstreeks aangesloten en toe. Lees de hij mij eid prefect uit

Dan ligt het probleem dus bij de hub.

mijn macbook pro met m1 heeft totaal geen probleem met een usb c kaartlezer.

@puppioe: Zoals TS al schreef in #4: de zus ook niet :). Er is vermoedelijk een bericht met de hub. En als dat zo is, dan heb jij dat probleem (vermoedelijk) ook als jij deze hub zou testen.

Hier ook bezig....

@Lange Pier: Wél 'mij' vervangen door 'mijn', maar niet 'teste' door 'testte'? Wij noemen dat 'half werk' :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan