• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjuh02

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
mensen,

Ik heb een vraag m.b.t. het aanmaken van een macro.
Ik heb de opdracht gekregen om een excel bestand te maken met daarin allemaal bestand gegevens.
Zo moet ik in 1 cel een bestand kunnen selecteren en in de kolommen ernaast moeten automatisch de gegevens van dat bestand komen te staan.
Hoe kan ik dit het makkelijkste maken?

Alvast bedankt!

Bart

Beste bartjuh02 ;)

Is het een opdracht voor school?

Zoja, Dan kunnen wij u wel helpen als je zelf al een poging gedaan hebt om iets in elkaar te steken.

Voeg bestandje hieraan toe en we zien wel verder.

Groetjes Danny :thumb:

het is een opdarcht van mijn stage, ik moet van het bedrijf dus alle gegevens van pompen met 1 druk op de knop kunnen oproepen. ik heb wel een ander voorbeeld bestand die ik kan toevoegen, het moet ongeveer het zelfde principe worden alleen dan een andere lay-out.
Er moet dus zeg maar 1cel komen met daarin een pull-down lijst en dan moeten aan de hand van de keuze die je daarin maakt in de vervolgende kollommen gegevens komen te staan

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan