• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je voorbeeldbestand gezien, maar ben nog nog niet zeker of ik wel goed begrijp wat je wil.
Wat wil je nu eigenlijk van het voorblad naar het laatste blad kopiëren?
Eerder schreef je: de laatst ingevulde rij met gegevens in de kolommen B:G, dat is in je voorbeeldbestand rij 1.
Als je - zoals ik in een van mijn vorige berichten vroeg - onder de laatste rij verstaat de rij waarin in in kolom A iets staat, dan is slechts een kleine aanpassing nodig. In je voorbeeldbestand worden er dan lege cellen gekopieerd, maar als het de bedoeling is om enkel de formules te plaatsen, dan is dat ok.

Dan: in je voorbeldbestand wordt er gekopieerd naar het NIEUWE blad dat via de macro wordt aangemaakt (klant2), terwijl op het blad "klant1" nog geen gegevens zijn ingevuld. Is dat wel juist? Moet er niet naar het blad "klant1" gekopieerd worden?
In de bijlage je bestand retour met aangepaste code. Door bovenstaande vragen/bedenkingen is die code wellicht nog niet helemaal correct (laat het even weten aub), maar correct maken kan niet moeilijk meer zijn.

Is het bestand nu in orde of moet ik nog aanpassingen doen?

Nee, de verwijzing werkt nog niet.
In het laatste voorbeeld heb ik het met de hand aangepast, dus als je nog eens wil kijken graag.

Hè, hè, eindelijk.
Misverstanden kunnen tot verkeerde dingen leiden
Ik ben blij dat je vraag nu is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan