Haije
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 mrt 2009
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- Office 2016 Professional Plus en Office 2010 Home & Student
Hermans,
jij schrijft:
Dit kan ik nog volgen, maar ik zou het zo zeggen:
De knoppen die op A1 t/m G1 moeten alle gegevens in de kolommen A t/m G sorteren op de kolom waarin de knop staat.
Je sorteert nl niet één kolom, maar het hele gebied.
Volgens mij moet je nog wel een lege kolom toevoegen (in mijn bijlage kolom H), om er voor te zorgen dat alleen de kolommen A t/m G gesorteerd worden.
Daarna zeg je dat je:
En daar raak ik het spoor bijster.
Ik denk dat je dan op de hyperlink achter "Jam-I`ve" klikt en terecht komt op cel B3901, ongeacht op welke kolom er gesorteerd is!
Het nut van de hyperlinks ontgaat me dus helemaal. Kun je uitleggen wat die zouden moeten doen?
jij schrijft:
De knoppen die op A1 t/m G1 moeten de kolom onder de knop sorteren dus van A 2 t/m A 25.000, en knop B van B 2 t/m B 25.000 enz tot knop G.
en als er gesorteerd is moet je terugkeren met de cursor op A2, en dan kan ik de knoppen aan de rechterkant gebruiken.
Dit kan ik nog volgen, maar ik zou het zo zeggen:
De knoppen die op A1 t/m G1 moeten alle gegevens in de kolommen A t/m G sorteren op de kolom waarin de knop staat.
Je sorteert nl niet één kolom, maar het hele gebied.
Volgens mij moet je nog wel een lege kolom toevoegen (in mijn bijlage kolom H), om er voor te zorgen dat alleen de kolommen A t/m G gesorteerd worden.
Daarna zeg je dat je:
Zoek ik dan iets met een J, ga ik met de knop naar de J toe.
En daar raak ik het spoor bijster.
Ik denk dat je dan op de hyperlink achter "Jam-I`ve" klikt en terecht komt op cel B3901, ongeacht op welke kolom er gesorteerd is!
Het nut van de hyperlinks ontgaat me dus helemaal. Kun je uitleggen wat die zouden moeten doen?