Ik heb twee vragen voor een excel projectje.
Ik wil aan de balie de klanten vragen om hun email adres in te voeren op een vaste pc.
Dit excel bestand wil ik graag zo tonen dat de klant alleen het nodige ziet van het excel bestand en niet echt als een excel werkmap.
Daarnaast ben ik aan het knutselen met een macro code om de gegevens die zijn ingevoerd op te slaan op een ander tabblad en daarna de gegevens weer te wissen in het eerste tabblad. Op deze manier kan een andere klant na die tijd direct weer zijn gegevens toevoegen. (zie afbeelding)
iemand die mij wat tips kan geven?
Alvast bedankt.
Ik wil aan de balie de klanten vragen om hun email adres in te voeren op een vaste pc.
Dit excel bestand wil ik graag zo tonen dat de klant alleen het nodige ziet van het excel bestand en niet echt als een excel werkmap.
Daarnaast ben ik aan het knutselen met een macro code om de gegevens die zijn ingevoerd op te slaan op een ander tabblad en daarna de gegevens weer te wissen in het eerste tabblad. Op deze manier kan een andere klant na die tijd direct weer zijn gegevens toevoegen. (zie afbeelding)
iemand die mij wat tips kan geven?
Alvast bedankt.