tomswaelen
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 dec 2004
- Berichten
- 349
Ik heb een macro opgenomen waarmee ik een tab uit mijn Excel opsla als PDF op mijn bureaublad. Werkt perfect, maar deze zou ook door andere mensen gebruikt moeten worden, en het pad naar hun bureaublad verschilt natuurlijk. Dus wil ik de macro gewoon laten vragen waar ze de PDF willen opslaan, dat is in feite nog meer gebruiksvriendelijk.
Hoe pas ik deze macro aan zodat Excel komt vragen waar hij de PDF moet opslaan?
Hoe pas ik deze macro aan zodat Excel komt vragen waar hij de PDF moet opslaan?
Code:
Sub PDF()
'
' PDF Macro
'
'
Sheets("Afdrukken").Select
ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:= _
"C:\Users\SWTO.CORPARG\Desktop\Overschrijving.pdf", Quality:=xlQualityMinimum _
, IncludeDocProperties:=True, IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:= _
False
Sheets("Ingeven").Select
End Sub