• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro gaat niet verder na Subtotal

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLPaPe

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2006
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met een macro. De macro gaat niet verder nadat de Subtotal is uitgevoerd. Ik krijg geen foutmelding. Er gebeurd gewoon niets meer. Het gaat om de volgende macro:

Sub Macro1()
'
' Macro1 Macro
' Macro recorded 5/8/2006 by NLPaPe
'

'
Selection.Subtotal GroupBy:=1, Function:=xlSum, TotalList:=Array(11, 12, 13 _
, 14, 15, 16, 17, 18, 19), Replace:=True, PageBreaks:=False, SummaryBelowData:= _
True
ActiveSheet.Outline.ShowLevels RowLevels:=2
End Sub

De lijn "ActiveSheet.Outline.ShowLevels RowLevels:=2" wordt niet meer uitgevoerd.

Weet iemand een oplossing?

Groeten,
NLPaPe.

Beste NLPaPe,

Een gezipt bestandje kan helpen om de code te interpreteren.

Richard

Probleem is opgelost

Richard,

Bedankt voor het reageren. Bij het maken van het een voorbeeld bestand kom ik achter het probleem. Ik maak gebruik van een textbestand (download). Deze wordt omgezet naar Excel. Ik opende het textbestand rechtstreeks via Excel. Om te voorkomen dat de "text to column" functie ging lopen hield ik de Shift knop ingedrukt. Schijnbaar open je een bestand dan in een speciale status. Hoedanook de macro liep daardoor niet verder. Als ik het bestand rechtstreeks open, dan loopt de macro wel door.
Voor mij is het probleem opgelost en kan nu weer verder.

Nogmaals bedankt.

Groeten,
NLPaPe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan