Senso
Inventaris
- Lid geworden
- 13 jun 2016
- Besturingssysteem
- W10 Pro en W11 Pro
- Office versie
- Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Excel 2007 H&S
Ik heb een document met allemaal persoonlijke info. Ik voeg handmatig een filter uit op werkblad 1 en kopieer dat naar werkblad 4. Daar pas ik wat zaken aan omdat het niet op A4 staand past. Nu wilde ik een aantal vaste zaken uitvoeren met een macro. Dus ik probeer dat op te nemen. Helaas krijg een hele waslijst met honderden regels waar ik niet wijs uit kan worden.
Het onderstaande moet uitgevoerd worden nadat ik de handmatige bewerkingen heb uitgevoerd.
Wie wil de regels schrijven?
In macro:
1. Zet Marges op links/rechts op 0
2. Zet Rijhoogte op 17
3. Zet Lettergrootte op Calibri en 11pt
4. Zet Afdrukstand > Staand
5. Centreer inhoud van kolom C
6. Verberg kolom B, E‚ I en L
7. Stel kolombreedte
A: 4,57 | C: 7,71 | D: 2 | F: 12,71 | G: 7,14 | H: 3,60 | J: 5 | K:12,71 | M: 18,29
N: 4,43 | O:6 | P:6
De macro mag alleen uitgevoerd worden op het betreffende werkblad. Want uitvoering op werkblad 1 zou een ramp zijn. De naam van het werkblad is
Filter Gas-Stroom-Water
Ik heb een document met allemaal persoonlijke info. Ik voeg handmatig een filter uit op werkblad 1 en kopieer dat naar werkblad 4. Daar pas ik wat zaken aan omdat het niet op A4 staand past. Nu wilde ik een aantal vaste zaken uitvoeren met een macro. Dus ik probeer dat op te nemen. Helaas krijg een hele waslijst met honderden regels waar ik niet wijs uit kan worden.
Het onderstaande moet uitgevoerd worden nadat ik de handmatige bewerkingen heb uitgevoerd.
Wie wil de regels schrijven?
In macro:
1. Zet Marges op links/rechts op 0
2. Zet Rijhoogte op 17
3. Zet Lettergrootte op Calibri en 11pt
4. Zet Afdrukstand > Staand
5. Centreer inhoud van kolom C
6. Verberg kolom B, E‚ I en L
7. Stel kolombreedte
A: 4,57 | C: 7,71 | D: 2 | F: 12,71 | G: 7,14 | H: 3,60 | J: 5 | K:12,71 | M: 18,29
N: 4,43 | O:6 | P:6
De macro mag alleen uitgevoerd worden op het betreffende werkblad. Want uitvoering op werkblad 1 zou een ramp zijn. De naam van het werkblad is
Filter Gas-Stroom-Water
Laatst bewerkt: