Hallo,
Ik heb een werkblad invoeren gemaakt door middel van een macro komen deze gegevens op een overzicht werkblad.
Hoe kan ik nou de macro zo maken, dat deze gegevens van oud naar nieuw komen.
Dus alle nieuw ingevoerde gegevens komen onder de reeds ingevoerde gegevens.
Wat moet ik hier aan veranderen:
Range("E4").Select
Sheets("Overzicht resultaten").Select
Rows("2:2").Select
Selection.Insert Shift:=xlDown, CopyOrigin:=xlFormatFromLeftOrUnder
Sheets("Invoeren Gegevens").Select
Range("E4:E21").Select
Selection.Copy
Sheets("Overzicht resultaten").Select
Range("A2").Select
Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
:=False, Transpose:=True
Range("A3").Select
Sheets("Invoeren Gegevens").Select
Application.CutCopyMode = False
Alvast Bedankt !
Ik heb een werkblad invoeren gemaakt door middel van een macro komen deze gegevens op een overzicht werkblad.
Hoe kan ik nou de macro zo maken, dat deze gegevens van oud naar nieuw komen.
Dus alle nieuw ingevoerde gegevens komen onder de reeds ingevoerde gegevens.
Wat moet ik hier aan veranderen:
Range("E4").Select
Sheets("Overzicht resultaten").Select
Rows("2:2").Select
Selection.Insert Shift:=xlDown, CopyOrigin:=xlFormatFromLeftOrUnder
Sheets("Invoeren Gegevens").Select
Range("E4:E21").Select
Selection.Copy
Sheets("Overzicht resultaten").Select
Range("A2").Select
Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
:=False, Transpose:=True
Range("A3").Select
Sheets("Invoeren Gegevens").Select
Application.CutCopyMode = False
Alvast Bedankt !