• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro met printer instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dansplaat

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Berichten
185
Mede forumgebruikers,

In bijlage heb ik een file waarin een macro staat en een afbeelding van mijn printer instellingen.
Het probleem doet zich als volgt voor:

Ik heb een excel file waarin ik een button heb gemaakt en hier deze macro heb ingeplakt. Als ik deze nu op mijn pc afdruk komt deze in kleur, en in a3 uit de printer.
Wanneer ik deze op een andere pc afdruk komt deze in a4 en in zwart wit uit. Zoals jullie in het document ook kunnen zien heb ik ook een instelling hrbyhr gemaakt welke telkens op a3 en in kleur afprint.
Nu is mijn vraag of ik deze instelling ook in de macro kan zetten zodat deze steeds de juiste instelling neem om deze af te drukken op eender welke pc ik deze gebruik. of kan ik in de macro regels bijvoegen waarin vermeld worde dat het steedzs in kleur, a3 en staand of lliggend moet afgedrukt worden?
Natuurlijk moet ik op alle pc's wel dezelfde printer instelling maken en dezelfdde naam geven.

Bekijk bijlage macro print.docx
 
Laatst bewerkt:
Hoy,

dit is een totaal andere vraag als de vorige. Met de andere vragen ben ik vandaag ook bezig. Heb niet altijd evenveel tijd op het werk aangezien ik ook met andere projecten bezig ben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan