Ik loop tegen een probleempje aan waar ik al heel de ochtend mee aan het klooien ben. Ik hoop dat hier een slimmerik zit die me kan helpen.
Het gaat om het volgende, ik heb een CSV-bestand waarin ik de punten(.) door een komma (,) wil vervangen en dat vervolgens onder een bepaalde naam opslaan.
Het bestand ziet er zo uit:

(hoop dat dit leesbaar is, krijg hem niet groter)
Als ik de macro opneem, dan ziet het er helemaal netjes uit. Zoals de screenshot hieronder:

De code van de macro is heel simpel:
Cells.Replace What:=".", Replacement:=",", LookAt:=xlPart, SearchOrder _
:=xlByRows, MatchCase:=False, SearchFormat:=False, ReplaceFormat:=False
ChDir _
"\\Mijn Documenten\___macro test"
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:= _
"\\Mijn Documenten\___macro test\Rechtensaldi.xlsx" _
, FileFormat:=xlOpenXMLWorkbook, CreateBackup:=False
Echter, als ik de macro op een nieuw bestand toe pas, dan heb ik in 1 keer bij iedere cel een foutmelding dat deze naar een getal geconverteerd moet worden. Zie onderstaande screenshot.

Weet iemand waar dit aan ligt of hoe dit op te lossen? Of misschien een stukje code die in mijn bestand al die cellen converteert?
Het gaat om het volgende, ik heb een CSV-bestand waarin ik de punten(.) door een komma (,) wil vervangen en dat vervolgens onder een bepaalde naam opslaan.
Het bestand ziet er zo uit:

(hoop dat dit leesbaar is, krijg hem niet groter)
Als ik de macro opneem, dan ziet het er helemaal netjes uit. Zoals de screenshot hieronder:

De code van de macro is heel simpel:
Cells.Replace What:=".", Replacement:=",", LookAt:=xlPart, SearchOrder _
:=xlByRows, MatchCase:=False, SearchFormat:=False, ReplaceFormat:=False
ChDir _
"\\Mijn Documenten\___macro test"
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:= _
"\\Mijn Documenten\___macro test\Rechtensaldi.xlsx" _
, FileFormat:=xlOpenXMLWorkbook, CreateBackup:=False
Echter, als ik de macro op een nieuw bestand toe pas, dan heb ik in 1 keer bij iedere cel een foutmelding dat deze naar een getal geconverteerd moet worden. Zie onderstaande screenshot.

Weet iemand waar dit aan ligt of hoe dit op te lossen? Of misschien een stukje code die in mijn bestand al die cellen converteert?