• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro om naar bepaald tabblad te gaan.

• Onderwerp starter Onderwerp starter fdh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fdh

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2014
Hallo allemaal,
IK had een vraagje, ik maak een weekrapport overzicht waar elk weeknummer een tabblad heeft.
Nu zoek ik een mannier om vanuit Home naar het tabblad te gaan, ik heb en knop " goto" gemaakt maar dan zou ik 55 knoppen moeten maken.
Is er een mogelijkheid om in een cel een weeknummer in te voeren en dan met 1 knop naar deze week te gaan, ik heb al wat gezocht maar kan niets vinden wat met een variabele goto werkt.

Bijlagen

Hallo,

Misschien een hele stomme vraag.
Waarom 55 tabbladen? Dat kan vlgs mij op één tabblad en dan met tabell(en) cq draaitabel(len) werken.

Helemaal eens met Peter.
Maar om van te leren:
Code:
Sheets("wk" & Range("D4")).Activate

Hoi, Ik krijg elke week een uitgebreid overzicht die ik in 1 werkmap bewaard.

Oké, maar ook al bewaar je het geheel in een werkmap dan kan alles op een tabblad en met power query wordt het nog makkelijker.

En dat overzicht kun je niet toevoegen aan een bestaand werkblad met eerdere overzichten, met een extra kolom met weeknummer?
Plaats anders eens zo'n (geanonimiseerd) overzicht.

Een beginnetje om te laten zien op één tab.
Je kunt de tabel inrichten naar jouw wensen.

Bijlagen

Dat is een mooi opzetje waar ik wat mee kan.
Bedankt Johan en alle anderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan