Robzster1969
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 sep 2014
Ik probeer nu al een paar dagen het volgende voor elkaar te krijgen: Een macro button in een Excel worksheet waarmee ik een gekoppeld Word document mee kan openen. Ik heb geen verstand van VBA dus alle pogingen die ik heb gedaan is door informatie vanaf websites te vergaren en te copy-pasten. Alles tot op heden zonder resultaat. Wat heb ik?: Ik heb een Word document waarbij ik vanuit Excel een database heb samengevoegd. Dit werkt allemaal. Ik pas de database aan, sla het op en open vervolgens vanuit een andere map het betreffende word document. De laatste ingevoerde gegevens in de database staan dan keurig in het betreffende word document. Wat wil ik?: Ik wil eigenlijk in het Excelsheet een button die wanneer ik na het aanpassen van de database-gegevens deze kan selecteren zodat het gekoppelde word document met de al dan niet gewijzigde database gegevens wordt geopend. Het mooiste zou zijn wanneer ik na het wijzigen van de database deze niet eerst hoeft op te slaan maar dat na het indrukken van de button het word document met de laatst gewijzigde database gegevens opent.
Ik ben benieuwd naar een of meerdere reacties.
Alvast bedankt!
Grt'n Robzster
Ik ben benieuwd naar een of meerdere reacties.
Alvast bedankt!
Grt'n Robzster