christianhelp
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jan 2017
Afgelopen april heeft COW18 mij heel mooi geholpen met het maken van een grafiek met twee verschillende verticale assen. Hiervoor heeft hij macro`s gebruikt die ik nu graag wil gaan overzetten naar het originele formulier. Dit lukt mij niet met behoud van de macro functies. Wie kan helpen om (zie bijlage) het subblad "grafische weergave" vanuit de map "forum helpmij_april 2020." te verplaatsen/kopiëren naar het bijna definitieve formulier "Respiratoire symptomen-tekenen_09-07-2020_helpmij" waarbij de grafiek die bij de subbladen LFO 1,2,3, etc vervangen worden door de grafiek met de twee verticale assen ?
Het volledige originele formulier is een te groot bestand, vandaar de "uitgeklede" versie, maar ik neem aan dat het geen invloed heeft op de grafiek als ik achteraf andere werkbladen weer toevoeg
Evt namen zijn fictief
Alvast bedankt!
Het volledige originele formulier is een te groot bestand, vandaar de "uitgeklede" versie, maar ik neem aan dat het geen invloed heeft op de grafiek als ik achteraf andere werkbladen weer toevoeg
Evt namen zijn fictief
Alvast bedankt!