Hallo,
Hier weer een moeilijk probleem voor mij.
Ik heb een macro gemaakt zodat de gegevens in een apart archief worden geplaatst, dit werkt goed alleen bij het sorteren neem hij de de lege cellen mee en heb de een hoop ruimte tussen mijn gegevens.
Is er een mogelijkheid om alles achterelkaar te zetten zonder lege velden?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Hier weer een moeilijk probleem voor mij.
Ik heb een macro gemaakt zodat de gegevens in een apart archief worden geplaatst, dit werkt goed alleen bij het sorteren neem hij de de lege cellen mee en heb de een hoop ruimte tussen mijn gegevens.
Is er een mogelijkheid om alles achterelkaar te zetten zonder lege velden?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Code:
Sheets("tussenblad").Select
Range("a2:H41").Select
Selection.SpecialCells(xlCellTypeVisible).Select
Selection.Copy
Sheets("archief").Select
Range("A2").Select
Selection.Insert Shift:=xlDown
Application.CutCopyMode = False
Range("A2:H41").Select
Selection.Copy
Selection.PasteSpecial Paste:=xlValues, Operation:=xlNone, Skipblanks:= _
False, Transpose:=False
Sheets(Array("factuurblad")).Select
Range("B22:C61").Select
Selection.ClearContents
Selection.ClearContents
Range("j17").Select
Selection.ClearContents
Range("j18").Select
Selection.ClearContents
Range("j15").Select
Selection.ClearContents
Sheets("archief").Select
Range("A2:H65536").Select
Selection.Sort Key1:=Range("A2"), Order1:=xlAscending, Header:=xlGuess, _
OrderCustom:=1, MatchCase:=False, Orientation:=xlTopToBottom