Goede middag experts,
(excel 2010) Heb de volgende vraag:
Heb een werkmap met bijvoorbeeld 20 bladen.
Met een macroknop wil ik specifieke waerkbladen afhankelijk van de waarde van cellen op sheets Voorblad in een map opslaan met een waarde uit cel M4.
Zie code hieronder.
Ik kijg een VBAfoutmelding met een geel gearceerde verwijzing naar de opslaglocatie.
Wie kan mij hiermee helden?
Bvd.,
MisterF
(excel 2010) Heb de volgende vraag:
Heb een werkmap met bijvoorbeeld 20 bladen.
Met een macroknop wil ik specifieke waerkbladen afhankelijk van de waarde van cellen op sheets Voorblad in een map opslaan met een waarde uit cel M4.
Zie code hieronder.
Ik kijg een VBAfoutmelding met een geel gearceerde verwijzing naar de opslaglocatie.
Wie kan mij hiermee helden?
Bvd.,
MisterF
Code:
Sub OpslaanPV()
Sheets("Voorblad").Select
If Range("M8") = 3 Then
Sheets(Array("Output", "bijlagenlab", "OutputPV", "voorbladPVlab")).Copy
ActiveWorkbook.SaveAs "Q:\VDPROW57\D_RO_AB\CT6Invoer\T_02_03_04_Invoer_rw\Unit Onreglmatigheden\PV'S 2012 UNIT ONREGELMATIGHEDEN\" & Range("M4") & ".xlsm"
ActiveWorkbook.Close False
Sheets("voltooienPV").Select
End If
If Range("M10") = 3 Then
Sheets(Array("Output", "bijlagenzm", "OutputPV", "voorbladPVzm")).Copy
ActiveWorkbook.SaveAs "Q:\VDPROW57\D_RO_AB\CT6Invoer\T_02_03_04_Invoer_rw\Unit Onreglmatigheden\PV'S 2012 UNIT ONREGELMATIGHEDEN\" & Range("M4") & ".xlsm"
End If
If Range("M12") = 3 Then
Sheets(Array("Output", "bijlagenr", "OutputPV", "voorbladPVr")).Copy
End If
If Range("M14") = 3 Then
Sheets(Array("Output", "bijlagengc", "OutputPV", "voorbladPVgc")).Copy
End If
If Range("M16") = 3 Then
Sheets(Array("Output", "bijlagenrgc", "OutputPV", "voorbladPVrgc")).Copy
End If
End Sub
Laatst bewerkt door een moderator: