• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro Starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabebanaan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jun 2001
Is een macro ook te starten door een stuk tekst in een cel. (Net zoals een hyperlink)
Of is een macro alleen te starten door een knop of afbeelding?

Waarin verschilt jouw vraag van deze topic, die jij startte?

Wigi

Vind 'm zo wat simpeler, de andere vraag leverde niet het juiste resultaat op ..... hier wordt de macro uitgevoerd als je een bepaalde waarde intoetst.

Vandaar de andere vraagstelling.

de andere vraag leverde niet het juiste resultaat op .....

U bent examinator van beroep?

Geef eerder aan waarom het niet werkte in de vorige vraag. Ik vind het trouwens onbeleefd om niet te antwoorden op berichten die als enige doel hebben: jou te helpen. En dan maar gewoon een nieuwe vraag starten. Waarom herformuleer je je andere vraag dan niet?

Volgens mij was mijn uitleg in de andere topic voldoende en zou het moeten werken. Indien dat niet het geval is, om welke reden dan ook, dan zoek ik graag uit wat er mis gaat. Zonder verdere informatie van u kan dat uiteraard niet.

Wigi

Wigi je hebt gelijk, ik zal deze vraag als opgelost markeren en verder gaan in m'n andere topic.
Excuses van deze zijde. (Ok nu weer wat geleerd) :-)
Misschien kan een moderator deze vraag verwijderen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan