Ik heb een macrootje gemaakt waarbij de waarde van een combo box wordt ingevuld, bijv eerste klantnaam in een de tabel. Deze start in bij het openen van een formulier. Doet het hardstikke mooi, laat inderdaad eerste klantnaamzien. maar ga ik nu met de muis over de combo box. dan krijg ik de volgende melding:
U hebt een ongeldige waarde ingevoerd voor dit veld.
klik je dit weg en klikt vervolgens op het pijltje van de combo box. dan krijg je weer de melding klik je die weer weg. dan kun je een keuze maken uit de combo bos en zal de melding niet meer verschijnen. Dit is wel vaag. ingevoerde waarde is toch zeker niet langer dan de veldlengte en ik probeer ook geen tekst in numerieke velden in te vullen.
Wie kan mij helpen
U hebt een ongeldige waarde ingevoerd voor dit veld.
klik je dit weg en klikt vervolgens op het pijltje van de combo box. dan krijg je weer de melding klik je die weer weg. dan kun je een keuze maken uit de combo bos en zal de melding niet meer verschijnen. Dit is wel vaag. ingevoerde waarde is toch zeker niet langer dan de veldlengte en ik probeer ook geen tekst in numerieke velden in te vullen.
Wie kan mij helpen