Macro verplaatsen van ene computer naar andere

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Ik heb een macro gemaakt in de normal.dot van Word, op mijn werk. Nu wil ik die macro ook thuis gebruiken, maar ik wil niet de hele normal.dot naar mijn privé-computer verplaatsen. Hoe doe ik dat?
De macro werkt nu goed (met sneltoets), en als ik ga naar Extra/Macro/Macro's... dan zie ik hem ook staan, maar het valt me op dat als ik 1 niveau dieper ga: Extra/Macro/Macro's.../Beheer - dat hij er in dat rijtje niet meer bij staat. Maar misschien moet dat ook niet?

Bedankt alvast voor je antwoord,

Ingmar

Laatst bewerkt:
Dag femda-punt-com, bedankt.
Ik heb de instructies in je link helemaal opgevolgd, maar ik blijf hetzelfde probleem houden, nl. dat de macro niet in beeld komt. De enige twee macro's die in beeld komen zijn: E*** [ik typte hier "e g v d" (zonder spaties), maar dat mag blijkbaar niet :-)](hoort bij mijn Dikke Van Dale) en NewMacros - betekent dat dat al mijn macro's alleen als totaalpakket te exporteren zijn? Maar dat wil ik nu juist niet, ik wil alleen die ene mee naar huis nemen.

Of zou het de bedoeling zijn dat ik eerst al die nieuwe macro's kopieer (als pakket dus), vervolgens in de nieuwe .dot alle macro's verwijder behalve die ene, en dan weer kopieer naar mijn normal.dot thuis? Maar kom ik dan thuis niet in de problemen omdat daar al een 'NewMacros' aanwezig is? Of misschien maak ik een denkfout.

I.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan