Goede avond,
ik heb momenteel een Excel file met 4 tabbladen waarbij ik mbv macro's data ga ophalen uit 4 verschillende excel files, dewelke in één bestandsmap staan.
Ik heb een commando ingebouwd waardoor de 4 macro's na elkaar gaan lopen.
Beperking is echter dat hiervoor mijn bestanden dienen geopend te zijn en ik zou dit graag automatisch laten lopen als ik de file open
Onderstaand één van de 4 macro's, dewelke allemaal ongeveer gelijk zijn opgebouwd:
Sub macro1()
Workbooks("Bestellingen.xlsx").Sheets("Orders").Range("A2:H" & Range("A2").End(xlDown).Row).Copy Destination:= _
ThisWorkbook.Sheets("Orders19").Range("F2:M" & Range("F" & Rows.Count).End(xlUp).Row + 1)
End Sub
En momenteel zorgt deze macro ervoor dat de macro's na elkaar lopen.
Private Sub CommandButton1_Click()
Call Blad1.macro1
Call Blad2.macro2
Call Blad3.macro3
Call Blad4.macro4
End Sub
Maar verder geraak ik helaas niet.
Alvast bedankt
ik heb momenteel een Excel file met 4 tabbladen waarbij ik mbv macro's data ga ophalen uit 4 verschillende excel files, dewelke in één bestandsmap staan.
Ik heb een commando ingebouwd waardoor de 4 macro's na elkaar gaan lopen.
Beperking is echter dat hiervoor mijn bestanden dienen geopend te zijn en ik zou dit graag automatisch laten lopen als ik de file open
Onderstaand één van de 4 macro's, dewelke allemaal ongeveer gelijk zijn opgebouwd:
Sub macro1()
Workbooks("Bestellingen.xlsx").Sheets("Orders").Range("A2:H" & Range("A2").End(xlDown).Row).Copy Destination:= _
ThisWorkbook.Sheets("Orders19").Range("F2:M" & Range("F" & Rows.Count).End(xlUp).Row + 1)
End Sub
En momenteel zorgt deze macro ervoor dat de macro's na elkaar lopen.
Private Sub CommandButton1_Click()
Call Blad1.macro1
Call Blad2.macro2
Call Blad3.macro3
Call Blad4.macro4
End Sub
Maar verder geraak ik helaas niet.
Alvast bedankt