• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro werkt niet volledig

• Onderwerp starter Onderwerp starter bta
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bta

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Goedemiddag kenners,
In bijgaand formulier heb ik een gedeelte opgenomen waarbij extra artikelen kunnen worden besteld, buiten de standaard lijst. Op de een of andere manier krijg ik het niet meer voor elkaar om die extra artikelen bij het "bestellijst maken" te kopiëren naar de bestellijst. Ik heb er de hele middag naar zitten staren maar kan niet ontdekken wat ik verkeerd doe.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Hartelijk dank.
Gr. BTA
Bekijk bijlage 74265

Ik kan gewoon artikelen aanmaken en die worden gewoon bijgevoegd. Echter als ik wil kijken naar je code of ik daar iets kan ontdekken wat er fout zou kunnen zijn dan blijkt je VBA code achter een wachtwoord te zitten. Dus daar kan ik je verder niet mee helpen.

Alles wat ik heb kunnen proberen lijkt het goed te doen.

Beste bta , ik heb een 3tal extra bestellingen gedaan en zie deze toch op de bestellijst verschijnen , ik wilde in je VBA code kijken maar ;)

Bijlagen

• bestellijst.jpg
    bestellijst.jpg
    42,3 KB · Weergaven: 75
bta,

Ik weet niet hoe je aan dit programma komt.
Hij zoekt naar;
Code:
bestelformulier Lyreco 11-10.xls'!bestellijst
Dit bestand is er niet bij en denk dus dat dit het probleem is.

Ik denk dat het nu wel werkt.
Om artikelen toe te voegen moet je weer op Bestellijst maken klikken.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
ik heb het bestand nogmaals bijgevoegd met als voorbeeld alleen de bestelling van extra artikelen (onderaan). En dan doet ie het niet, maar ik zie niet waarom:-(
Jullie wel?
Beveiliging: BTA.
Gr. BTA
Bekijk bijlage 74293

Laatst bewerkt:
Bekijk deze eens , je moet een lege rij hebben tussen je bestellijst en je aantal te bestellen , heb het paswoord van je bladbeveiliging ff eraf gehaald en een lege rij op 169 ingevoegd .

Bijlagen

Het was inderdaad die ene regel extra, dankjewel! Gr. BTA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan