Hallo
Ik heb een macro aangepast van een eerder vraag voor een ander document, echter pakt de macro het verkeerde tabblad en verwijst dit naar het juiste bestand.
Ook zou ik graag hebben dat hij telkens als je de import naar het ander bestand CaseDcPack.xlsm, dat hij de nieuwe gegevens op de eerst volgende lege regel invult.
Wie kan mij als leek hierin helpen
Ik heb een macro aangepast van een eerder vraag voor een ander document, echter pakt de macro het verkeerde tabblad en verwijst dit naar het juiste bestand.
Ook zou ik graag hebben dat hij telkens als je de import naar het ander bestand CaseDcPack.xlsm, dat hij de nieuwe gegevens op de eerst volgende lege regel invult.
Wie kan mij als leek hierin helpen

Code:
Sub CaseDcPack()
Application.ScreenUpdating = False
Set wb1 = Workbooks.Open(Filename:="H:\dagplanning\dagplanning DC1\Dagplanning productie boven\Wijziging CaseDcPack.xlsm") '<----- Hier aanpassen
Set wb2 = ThisWorkbook
Set con = wb2.Sheets("CaseDcPack")
Set con1 = wb1.Sheets("Openstaand1")
stFnd = con.[A2].Value
With con1
Set rFndCell = .Range("A:NH").Find(stFnd, LookIn:=xlValues)
If Not rFndCell Is Nothing Then
fCol = rFndCell.Column
con.[Week_1st].Copy con1.Cells(2, fCol)
Else
MsgBox "Ref " & con.[A2] & " is niet gevonden", vbExclamation, "Ref ontbreekt."
End If
End With
wb1.Close savechanges:=True
Application.ScreenUpdating = True
c00 = "Beste Leentjes ,<BR><BR><table border=1 bgcolor=#00FF7F#>"
ar = Range("A1:I3")
For j = 1 To UBound(ar)
c00 = c00 & "<tr><td>" & Join(Application.Index(ar, j), "</td><td>") & "</td></tr>"
Next j
c00 = c00 & "</table><P></P><P></P><BR><BR>Met vriendelijke groet,</table><P></P><P></P><BR><BR>" & CreateObject("Outlook.application").GetNamespace("MAPI").GetDefaultFolder(6).Items(1).receivedbyname
With CreateObject("Outlook.Application").CreateItem(0)
.To = "vandenoort@home.nl"
.Subject = "Aanpassen ChaseDcPack" & " " & Range("A2") & " Artikel " & Range("B2")
.HTMLBody = c00
.display
End With
Range("B4:B10").ClearContents
End Sub
Laatst bewerkt door een moderator: