Macromedia Flash 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luciano 1997

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
44
Hoi hoi,

Ik heb problemen met het progamma 'Flash 5'. Als ik het opstart, komt er een dialoog venster in beeld. Het is een onbegrijpelijke taal die er staat:

??????????, ???? Macromedia Flash?

??/??/??(F): ______________ ____ _________
??(O): _____________________________
??(N): FLW500-______________________

????????????

En de knoppen waar ik op kan klikken zijn '??' en '??' en werken alletwee niet... hoe pak ik dit aan...?:confused::confused::confused::(
 
of deinstalleren en een nieuwere versie erop zetten, flash 5 is inmiddels wel oud.

Als hij elke keer vastloopt bij dat programma (en je computer verder geen problemen heeft) dan zou ik het er in ieder geval een keer afgooien en opnieuw opzetten.
 
Laatst bewerkt:
deinstalleren....en opnieuw installeren?

Ik ben iets vergeten te zeggen. Ik denk dat het komt door een of andere fout in de installatie, die ik niet kan oplossen omdat de Instalatie (Ik weet niet hoe) RUSSISCH is!:shocked: En die taal kan ik nu eenmaal niet lezen
 
mijn russisch is ook wat magertjes.

hoe kom je aan dat programma heb je het al een tijdje gebruikt en ging het plots niet meer werken. Of deed het programma het direct al niet...in het laatste geval zou ik het er helemaal afflikkeren dan is het gewoon corrupt.

en kijken of je ergens een normale versie kunt krijgen
 
mijn russisch is ook wat magertjes.

hoe kom je aan dat programma heb je het al een tijdje gebruikt en ging het plots niet meer werken. Of deed het programma het direct al niet...in het laatste geval zou ik het er helemaal afflikkeren dan is het gewoon corrupt.

en kijken of je ergens een normale versie kunt krijgen

Ik was klaar met de (Russische) installatie en ik startte het voor het eerst op. Toen kreeg ik dus dat met de ?'s en zo is het gebeurt.

PS: Wat is corrupt? Ik ben 10 en ik weet de betekenis van sommige woorden nog niet.
 
Ik heb de link waar ik het heb gedownload van een vriend gekregen, als je die link nodig heb zeg het dan even dan geef ik de link
 
Blijkbaar heeft de PC ook geen Cyrillisch tekenset aan boord, waardoor je al die vraagtekentjes krijgt..

Ik ga er [heel stout] even van uit dat je die "Flash" ergens vandaan gehaald hebt.... probeer daar eens een "Latijnse" [met onze letters] versie te vinden....
We zijn ondertussen wel bij Flash CS3, de opvolger van Flash8....
 
Blijkbaar heeft de PC ook geen Cyrillisch tekenset aan boord, waardoor je al die vraagtekentjes krijgt..

Ik ga er [heel stout] even van uit dat je die "Flash" ergens vandaan gehaald hebt.... probeer daar eens een "Latijnse" [met onze letters] versie te vinden....
We zijn ondertussen wel bij Flash CS3, de opvolger van Flash8....

Watte?
 
het komt er op neer dat je het er beter af kunt gooien en liefst (indien je computer het aankan)
ergens een veel nieuwere en normale flash halen.

corrupt bedoel ik mee dat het niet gaat werken.
 
het komt er op neer dat je het er beter af kunt gooien en liefst (indien je computer het aankan)
ergens een veel nieuwere en normale flash halen.

corrupt bedoel ik mee dat het niet gaat werken.

Ik zal m'n best doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan