macromedia flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik hem macromedia flash player 7.0.19 op mijn computer staan maar elke keer als ik mijn tijdelijke bestanden verwijder is flash player ook weer weg. Is daar iets aan te doen?

Wat vreemd. Het lijkt wel alsof die dus ook in de tijdelijke bestanden staat?:confused:

Als de Flash Player problemen geeft, kun je hem het best handmatig helemaal verwijderen en opnieuw installeren.
Dat doe je op de volgende manier:

Ga naar Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software en verwijder (indien aanwezig) Macromedia Shockwave Player.
Ga dan naar Start > Zoeken en zoek het bestand Flash.ocx.
Noteer het volledige pad naar het bestand.
Voor Windows XP is dat bijvoorbeeld C:\Windows\System32\Macromed\Flash\.
Doe het zelfde voor het bestand Swflash.ocx.
Afhankelijk van de speler(s) die geïnstalleerd is (zijn) vind je één van deze twee bestanden of beide.

Van de gevonden bestanden moet nu eerst de registratie opgeheven worden, voordat je ze kunt verwijderen:

Ga naar Start > Uitvoeren en type in het invulvak regsvr32 pad \ bestandsnaam /u
In Windows XP zal dat voor het bestand Flash.ocx dus regsvr32 C:\Windows\System32\Macromed\Flash\Flash.ocx /u worden.
(Die /u - voorafgegaan door een spatie! - staat voor unregister en zorgt ervoor dat de registratie wordt opgeheven.)
Klik vervolgens op OK. Je krijgt een venstertje te zien dat aangeeft dat de deregistratie geslaagd is.
Is dat niet het geval, dan heb je het pad niet helemaal goed ingevuld.

Herhaal dit voor elk Flash.ocx- en Swflash.ocx-bestand dat je gevonden hebt.

Nadat op deze manier de registratie is opgeheven, verwijder je de gevonden .ocx-bestanden.

Ga dan weer naar Start > Zoeken, zoek het bestand Swflash.inf en verwijder dat eveneens.

Start de computer opnieuw op, ga naar http://www.macromedia.com en download/installeer achtereenvolgens de Flash Player en de Shockwave Player.

Guus.

gewoon opnieuw instaleren in een andere map?
en anders gewoon die bestanden tegen wissen beveiligen :):thumb:

Geplaatst door ThE PrOx
gewoon opnieuw instaleren in een andere map?
Flah Player installeert zichzelf. Dat dit momenteel in de verkeerde map gebeurt, komt waarschijnlijk doordat er iets mis is met het bestand Swflash.inf.
Geplaatst door ThE PrOx
en anders gewoon die bestanden tegen wissen beveiligen :):thumb:
Dat lijkt me ook niet ideaal. Met bovenstaande procedure wordt alles weer op de juiste manier geïnstalleerd.

Guus.

ok dan heb ik ook geen ideeën meer bij mij doet tie het gewoon :)

Het is gelukt. Ik heb de aanwijzingen van Guus opgevolgt en nadat ik flash player heb geïnstalleerd mijn tijdelijke bestanden verwijderd, daarna stond die er nog. Toen heb ik me pc nog een keer opnieuw opgestart en daarna nog een keer me tijdelijke bestanden verwijderd en toen deed flash player het nog steeds:D

Bedankt allemaal:thumb:

Het was voor een andere site maar nu zal ik jou site ook is even bekijken.

EDIT: Ziet er netjes uit:thumb: Je intro zag er ook netjes uit

Laatst bewerkt:
Het probleem is toch weer teruggekomen:(. Ik heb alle aanwijzingen weer opnieuw gevolgt maar dat lukt nu ook niet meer:(.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan