Macromedia Flash plugin

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwar0102

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Als je bepaalde pagina's wilt openen dan moet je vaak de Macromedia Flash plugin hebben.
Ik heb al vaak geprobeerd deze te downloaden maar ik blijf steeds maar in de linker bovenhoek een x zien. ook het uitzetten van mijn internet beveiliging geeft geen resultaat.
Hoe dit op te lossen a.u.b.?
Gr. Wim

misschien een oplossing ?

Je kan kijken op www.macromedia.com om daar te flash player los te downloaden. Zorg dan wel dat hij in C:\program files\macromedia terecht komt. Mocht het niet werken laat het dan weten dan zet ik de nieuwste flash player als aparte downloads op mijn site.

Macromedia Flash plugin downloaden?

Ook ik heb geprobeerd de Macromedia Flash te downloaden van de daarvoor bestemde pagina's. Alleen komt het niet op mijn computer of een instelling is niet goed, kortom bij sommige internet pagina's blijft alleen een vierkant vlak te zien met links bovenin een rood kruisje. Hoe kan ik dit weer herstellen. Ik heb Windows XP maar het kan niet meer met systeem herstel omdat het al te lang geleden is dat het erop stond.
Alvast bedankt, Wim de Zwart

Je moet sowieso een internet optie aanvinken en daarin aangeven dat je flash wilt gebruiken om de geselecteerde films te bekijken.

Als het nu nog niet lukt laathet dan even weten want ik heb diverse players op mijn pc staan die ik op mijn webserver kan plaatsen zodat je ze daar vanaf kan halen :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan