macromedia flashplayer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bazzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazzz

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2004
Sinds ik vorige week (jaar!) mijn computer geformateerd heb en alles opnieuw heb geinstalleerd, worden 'flash' onderdelen niet meer in Internet Explorer 6 getoond.
Ik heb wel bij Macromedia de flashplayer gedownload, maar toch laat hij niks zien.
Kan dit komen door mijn firewall? Ik gebruik de 'suite' van Zone Labs. Wie weet de oplossing, zodat ik websites weer kan zien, zoals ze bedoeld zijn :)

Mischien kun je een site noemen, als je namelijk de flash updates hebt binnengehaald dan moeten ze wel zichtbaar zijn.
Kijk ook eens bij de internet opties onder tabbald geavanceerd of daar bij wel staat aangevinkt dat je alle video en beelden wilt afspelen.
Mischien is dit wel uit gezet hoe dan ook.

Ik heb dit probleem bijvoorbeeld bij www.planet.nl. Daar krijg ik dan dus niets te zien behalve de enkele tekststukken.
Ik werk met Windows ME.

Als ik in IE6 op eigenschappen klik, dan krijg ik alleen een scherm te zien met instellingen voor de flashplayer. Dus niets over de geinstalleerde onderdelen.

Als je SpywareBlaster gebruikt, kijk dan eens onder Tools bij Flashkiller en schakel die zonodig uit.
Ook sommige pop-upkillers hebben de mogelijkheid om Flash uit te schakelen. Kijk ook daar eens naar als je er een gebruikt

Guus.

Laatst bewerkt:
Ik heb de handelingen uitgevoerd die 'Guus' in zijn eerste reactie beschreef in de 'link'.
In principe is nu de flashplayer geinstalleerd (geeft ie aan), alleen zie ik nog steeds geen flashonderdelen op de website van planet of nu.nl
Het vreemde is ook dat als ik de shockwaveplayer wil downloaden, dat er dan een fout in het netwerk wordt gemeld. Op een ander tijdstip downloaden maakte geen verschil.

Wie weet nogmaals raad?

Ps. Ik gebruik als firewall Zone labs en daar vind ik niets over flashkillers. Het zelfde geldt voor 'Adaware.

Probeer het volgende eens:
Verwijder de Macromedia Shockwave player via Configuratiescherm > Software (als die in de lijst voorkomt).
Download dan dit programmaatje.
Hiermee wordt de Flash player verwijderd.
Start daarna opnieuw op en installeer op www.macromedia.com de Flash en Shockwave players.

Guus.

Laatst bewerkt:
Zowel flashplayer als shockwaveplayer staan niet in mijn softwarerijtje en ik kan ze beide niet verwijderen.
Ik heb ff een screendump bijgevoegd met welk scherm ik steeds krijg (tenminste dat hoop ik?).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan