• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro's excel-word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ollie78

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
Goedendag,

Ik zou graag willen weten of ik van uit een excel-sheet met verschillende kolommen gegevens vanuit deze kolommen op gespecificeerde locatie in word kan importeren via een macro.

Als voorbeeld heb ik een adressenlijst. Met Bedrijfsnaam, adres, postcode, land.
Dit zijn de verschillende kolommen in deze kolommen staan dus ook verschillende adressen.
Als ik 1 adres selecteer via de filter in excel en daarna op een macro knop-druk moeten deze gegevens in word komen te staan op specifieke locaties is dit mogelijk.

grt,

ollie78

Hallo,

Je hebt je vraag in de sectie Tips & Handleidingen geplaatst. Dit is echter niet de juiste sectie voor vragen. Ik zag dat je nog vrij nieuw bent op helpmij.nl, dus voor deze keer heb ik je vraag verplaatst naar de juiste sectie. Bij deze wel een vriendelijk verzoek om de volgende keer de juiste sectie te selecteren.

Mvg,

fuego
Moderator Tips & Handleidingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan