Goedendag,
Ik zou graag willen weten of ik van uit een excel-sheet met verschillende kolommen gegevens vanuit deze kolommen op gespecificeerde locatie in word kan importeren via een macro.
Als voorbeeld heb ik een adressenlijst. Met Bedrijfsnaam, adres, postcode, land.
Dit zijn de verschillende kolommen in deze kolommen staan dus ook verschillende adressen.
Als ik 1 adres selecteer via de filter in excel en daarna op een macro knop-druk moeten deze gegevens in word komen te staan op specifieke locaties is dit mogelijk.
grt,
ollie78
Ik zou graag willen weten of ik van uit een excel-sheet met verschillende kolommen gegevens vanuit deze kolommen op gespecificeerde locatie in word kan importeren via een macro.
Als voorbeeld heb ik een adressenlijst. Met Bedrijfsnaam, adres, postcode, land.
Dit zijn de verschillende kolommen in deze kolommen staan dus ook verschillende adressen.
Als ik 1 adres selecteer via de filter in excel en daarna op een macro knop-druk moeten deze gegevens in word komen te staan op specifieke locaties is dit mogelijk.
grt,
ollie78