• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macros in Excel via knoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MirtjeMirtje

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Hallo,

Wie kan mij helpen om een macro in Excel te maken die wordt geactiveerd zodra ik op en knop klik.
Elke keer als er op een knop wordt geklikt moet er op een werkblad een rij met waarden verschijnen.
Ze moeten onder elkaar komen zodat er een overzicht ontstaat.

Wie helpt mij hiermee?

Gr Mirtje

:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
In de gratis zoekfunctie van dit forum kan je dat gratis vinden ! ik zou deze eens bekijken en aanpassen ( kijk bij de laatste topic's daar worden de plaatsen al eens gewisseld ( offset ) Ook hier kan je eens kijken , bekijk ook de posting van Warme bakkertje diverse opmaken met kopieren

Hallo Daniel, ik het bestandje bijgevoegd misschien kun je er even naar kijken.

:thumb:

Ik heb er even naar gekeken en dat zegt me veel over een oeffening die ik begin dit jaar ook ergens ben tegen gekomen ( cursus VBA ) Sorry geen huiswerk . en ps ik kan het niet :confused:, maar als je zoekt met Engelse woorden dan kom je deze macro's met hopen tegen :thumb:
Het is niet de bedoeling dat we kant en klare voorbeeldjes gaan afleveren er moet ook een inspanning van de TS zijn , begin met een macro te bouwen > loop je vast de F1 toets staat bij mij tweede van links en zie je het echt niet meer zitten met een hoop probeersels post ze dan eens opnieuw dan kunnen ze U hier wel in de goede richting helpen .

Bedankt voor je reactie Daniel,

Uiteraard heb ik zelf al de hele dag lopen klooien, zonder resultaat en daarom dacht ik; ik ga eens kijken of iemand mij helpen op een forum..:thumb:

Bedankt voor je reactie Daniel,

Uiteraard heb ik zelf al de hele dag lopen klooien, zonder resultaat en daarom dacht ik; ik ga eens kijken of iemand mij helpen op een forum..:thumb:

Je bent niet verlegen om hulp te vragen , load je probeersels op en dan kijken we wel waar het misloopt , ik zag enkel lege bestandjes :confused:

Ik denk dat je hiermee wel vooruit kan.
In bijgevoegd bestand zit een macro voor alle knoppen.
Deze macro zet de waarden van het nummer van de gekozen knop in het 3e bestand.

Let op: de bestanden dienen geopend te zijn!
Dit kan ik eventueel in de code aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan