• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro's in Exel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Er zijn vast wel mensen die veel verstand hebben van Macro's en exel. Heb een probleempje op mijn werk. Ik heb een macro's aangemaakt en die werken ook gewoon. Nu zomaar opeens vorig week zag ik ze allemaal niet meer -_-

Het probleem zit um in de personal workbook. Wanneer ik een bestand exel bestand open en dan via tools - macro's zie ik niets, alles is gewoon foetsie

maar wanneer ik een leeg workbook open en van via optie Open en het bestaande bestand open, dan werkt het wel weer?

Ik kan maar nergens vinden waar ik die personal workbook kan openen in het bestaande account zodat ik deze macros zie. Iemand die mij te hulp kan schieten?

Thanks alvast

vroeger moest je naar Venster - zichtbaar maken gaan. ik heb de laatste jaren echter niet meer met een personal.xls gewerkt.

steven

Ga naar de visual Basic editor (Alt-F11). Links zie je projecten staan. Een ervan zal waarschijnlijk VBAProject (Persnlk.xls) genaamd zijn. Hierin kun je je macro's terugvinden.

Groeten,

M.

Ja ik kan dat wel weer terugvinden maar het probleem is dat ik zoveel stappen moet doen, ik wil gewoon zeg maar die buttons weer te zien krijgen en dat gebeurt dus niet :(

als ik het goed begrijp, dan kreeg je dus een aantal knopjes met macro's die bij elk excel bestand zichtbaar waren. dan heeft het waarschijnlijk te maken met de werkbalken. kijk bij beeld , werkbalken, werkbalken aanpassen

nee lag niet aan de werkbalken maar heb het inmiddels gevonden... ook via die visual basic editor... weet niet meer precies wat ik heb gedaan -_- aantal klikjes, personal.xls hier en daar en toen wassie er weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan