• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro's inschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

haggar74

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2004
hoi allemaal

ik zit met een heel groot probleem en waarschijnelijk een klein probleem voor jullie. ik wil nml. een document openen in words maar ik krijg steeds de melding dat de handtekening is verlopen of ingetrokken en de macro's zijn uitgeschakeld omdat de beveiliging op hoog staat .Wat moet ik doen om de macro's weer in te schakelen als dat de bedoeling is en vervolgens krijg ik de opdracht om een produktkeynr. in te toetsen waar kan ik die vinden heb de computer zo aangeschaft geen boekje te vinden . zo te zien ben ik echt een dwalende in de computerwereld.ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
alvast bedankt haggar:thumb:

Probeer eens de beveiliging op laag te zetten en dan het document je openen

macro's

dank je voor je snelle reactie maar wat je mij adviseerde heb ik al eerder geprobeerd,maar helaas geen resultaat:( ik wordt gek hier

Een dwalende in computerland dat kan maar dan wil ik van die dwalende even wat weten.

Je praat over wordS is het niet WORKS of word.
Als het word is welke versie heb jij er dan bijgekocht.
Achter op het cd doosje van word zit een oranje sticker en dat is jouw producktkey.
Heb jij dat doosje met sticker niet dan heb jij waarschijnlijk een illegale versie van word.
Maar laat eerst maar eens horen welke versie jij nu eigenlijk gebruikt.

microsoft word 2002

hoi

ik heb mijn computer nieuw gekocht en er is al word 2002 geinstalleerd ik heb smartrestore gebruikt om word 2002 opnieuw te instaleren,maar het lukt nog steeds niet om iets te kunnen doen als word wordt geopend kan ik nergens op klikken bijvoorbeeld op extra want de melding zit eropervoor dus ik kan niets aanklikken :confused:

Haggar74,
Als de melding blijft van de producktkey dan zul je toch terug moeten naar de leverancier van jouw systeem.
Bij hem/haar zul je een code moeten ophalen.

Ik vind het trouwens wel raar dat jij word voor geinstalleerd op een pc krijgt en dan niet de office cd erbij. Heb jij er ook excel op zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan