Beste,
Ik ben bezig met een database van naw gegevens + nog wat andere gegevens
nu heb ik 2 UserForm's gemaakt 1 om in te voeren en 1 om op te zoeken
het invoeren werkt allemaal en zet het ook allemaal neer in blad 2
deze kan je oproepen via 2 knoppen op blad 1
nu heb ik een 2e UserForm gemaakt om dan de gegevens weer op te roepen
ik heb nu diversen macro's gebruikt en aangepast maar het lukt mij niet om de gegevens op te roepen in het opzoek formulier ik ben er nu de gehele dag mee bezig geweest maar kom helaas niet verder.
Misschien dat er iemand op het forum het eens kan na lopen,omdat ik denk dat het een bende is in de macro's
Mocht iemand een betere oplossing weten dan hoor ik het graag,zodat ik weer wat leer en aangezien ik nog maar een leek ben in VBA en nog niet erg lang bezig ben vind ik dat ik al aardig onderweg ben met zien en leren
Thanks alvast
nick
Ik ben bezig met een database van naw gegevens + nog wat andere gegevens
nu heb ik 2 UserForm's gemaakt 1 om in te voeren en 1 om op te zoeken
het invoeren werkt allemaal en zet het ook allemaal neer in blad 2
deze kan je oproepen via 2 knoppen op blad 1
nu heb ik een 2e UserForm gemaakt om dan de gegevens weer op te roepen
ik heb nu diversen macro's gebruikt en aangepast maar het lukt mij niet om de gegevens op te roepen in het opzoek formulier ik ben er nu de gehele dag mee bezig geweest maar kom helaas niet verder.
Misschien dat er iemand op het forum het eens kan na lopen,omdat ik denk dat het een bende is in de macro's
Mocht iemand een betere oplossing weten dan hoor ik het graag,zodat ik weer wat leer en aangezien ik nog maar een leek ben in VBA en nog niet erg lang bezig ben vind ik dat ik al aardig onderweg ben met zien en leren
Thanks alvast
nick