jong.braster
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 feb 2003
Ik heb een klantenbestand in Excel gemaakt onder Windows7. Dit bestand zet ik op een tablet met Windows8.
Het programmaatje werk al maanden uitstekend. Dagelijks wordt het gewijzigd en opgeslagen en de andere dag weer geopend.
Vanaf vanmorgen is het programma gewoon geopend maar de VBA knoppen op het blad werken niet meer. Deze knoppen verwijzen naar een ander blad.
De macro's zijn nog steeds hetzelfde maar ze reageren niet op de knop.
Wanneer ik het toetsenboord gebruik met bv. Ctrl+1 dan werkt de macro wel.
Ik haal de blad beveiliging er af en zet hem in "Ontwerpmodus"
In VBAProject zie ik de VBA code staan. Als ik naar "eigenschappen" van de knop ga zie ik hem niet. Alleen "Blad5 Worksheet".
Voor zover ik weet is er niets verandert sinds gisteren. Een nieuw Excel document wat ik als test overgebracht heb naar W8 doet het ook niet. Wel in W7.
Wat kan er in W8 verandert zijn sinds gisteren?
Alles werkt goed in W7.
Het programmaatje werk al maanden uitstekend. Dagelijks wordt het gewijzigd en opgeslagen en de andere dag weer geopend.
Vanaf vanmorgen is het programma gewoon geopend maar de VBA knoppen op het blad werken niet meer. Deze knoppen verwijzen naar een ander blad.
De macro's zijn nog steeds hetzelfde maar ze reageren niet op de knop.
Wanneer ik het toetsenboord gebruik met bv. Ctrl+1 dan werkt de macro wel.
Ik haal de blad beveiliging er af en zet hem in "Ontwerpmodus"
In VBAProject zie ik de VBA code staan. Als ik naar "eigenschappen" van de knop ga zie ik hem niet. Alleen "Blad5 Worksheet".
Voor zover ik weet is er niets verandert sinds gisteren. Een nieuw Excel document wat ik als test overgebracht heb naar W8 doet het ook niet. Wel in W7.
Wat kan er in W8 verandert zijn sinds gisteren?
Alles werkt goed in W7.