Mafia file is beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdXenos

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Hoi Allemaal,

Voor de 2de keer heb ik dat een bepaald bestand is beschadigd op de cd.

Op cd 3 loopt de install. vast bij het bestand a0.dta. Nu wil ik deze file vervangen door een nieuwe en wil ik de cd op nieuw branden.

Mijn vraag is of iemand weet waar ik losse files kan downloaden of heeft iemand deze file voor mij?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Gr. AdXenos

Bestanden met de extensie .dta zijn meestal best groot geloof ik (zowat de hele cd) Maar als je hem dan al hebt ben je er waarschijnlijk nog niet want er zullen er nog wel meer beschadigd zijn dan..

Oh das wel *****.

Nou dan kijk ik wel ff verder, misschien ff bij iemand een andere cd halen.

Alvast bedankt!

Gr. AdXenos

Je zou ook kunnen proberen het spel te installeren met de brander i.p.v. cdromspeler die leest soms ietsje beter (bijmij wel) Ik had nl hetzelfde probleem, maar dan met cd 1, ik had toen het .dta op de hardeschijf gezet en met een beetje proberen had ik een nieuwe cd gemaakt

In de brander had ik al geprobeerd, dit mocht helaas niet baten.

Ik zal dat bestand eens op mijn schijf zetten.

Bedankt voor de tip!

Gr. AdXenos

Hoi Pretender,

De dta file krijg ik ook niet op mijn schijf gecopieerd.

Is dit een bekend fenomeen bij Mafia, die foutmeldingen. Dit is namelijk al de 2 x dat hij een fout aangeeft, wel is dit een andere fout dan de vorige keer, toen was het ook op cd 1. Op cd 1 was een avi bestand beschadigd, bij jou ook toen? Terwijl ik de cd al maanden niet meer heb gebruikt.

Gr. AdXenos

nee bij mij was a1.dta beschadigd. Maar toen ik het bestand op de harde schijf had staan kon ik hem opeens weer redelijk goed installeren (zonder foutmeldingen) en branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan