Mag dit verbinding maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hi,

Ik krijg een melding van Norton (zie bijlage)
Mag deze verbinding maken met een DNS server??
Ik kom er via Google niet helemaal uit waar het van is.

Raymond

helaas zien we geen bijlage, mischien iets te groot of niet helemaal goed gegaan.

Geplaatst door Raymond Bos
Dat is lachen...Fprot??
Heb ik helemaal niet:(
Vreemd.
Als ik FPAVUPDM.EXE zoek met Google, krijg ik allemaal HJT-logs te zien waar C:\PROGRAM FILES\FSI\F-PROT\FPAVUPDM.EXE opduikt.
Lijkt me prima in orde. In geen van die topics wordt ook aangeraden dit te verwijderen.
Kijk eens of je die map SFI in je Program Files hebt zitten.
Als je virusscanner die mogelijkheid heeft, klik dan met je rechter muisknop op die map en voer een scan uit.

Guus.

Daarom begreep ik het dus ook al niet. Ik heb die map trouwens ook niet......dat kan ook wel kloppen want ik totaal nisk van F Prot op mijn PC. Nooit gehad ook, ik draai al een hele poos op Norton.
Soms begrijp ik er geen bal van:(

Nog ff een scan gedaan met HJT maar daar staat hij ook niet tussen.

Dan zou ik met de zoekfunctie maar eens gaan uitvogelen waar dat fpavupdm.exe zich verstopt heeft.
Ik neem tenminste niet aan dat Norton zo'n intelligent programma is dat het zich af en toe verveelt en dingen gaat verzinnen om jou te pesten.:D

Guus.

Lol:p
Dat denk ik ook niet....
Ik ga even zoeken, hij loopt nu al.

Nou, ik word gek hoor...NIKS!!
Ik blokkeer het wel dan kan het geen kwaad ook.

Sorry, snap niet zo goed wat je bedoeld. Uit dit log blijkt dat diegene ook inderdaad F Prot erop heeft staan. Ik dus niet en dat blijkt ook uit mijn log. Toch wil deze exe verbinding maken....
Ik zie toch niks over het hoofd??

Geplaatst door Raymond Bos
Nou, ik word gek hoor...NIKS!!
Ik blokkeer het wel dan kan het geen kwaad ook.
Zou ik ook doen.
Maar ik zou me toch ook gaan afvragen of er iets mis is met Norton.
Ik zou zo gauw ook niet weten wat je nu direct moet doen, behalve afwachten of je nog meer van die spookmeldingen krijgt.
In dat geval kun je eens op een forum van Norton gaan zoeken naar soortgelijke meldingen en oplossingen voor het probleem.

Guus.

Doe ik en nu ga ik voetbal kijken.....
AZ staat al 1-0 voor :p

Geplaatst door Guus abc
Je loopt een beetje achter.:D
Lees de vorige berichten maar even.:)

Guus.

:o

Was ook even naar voetbal aan het kijken. Beveren staat 0-2 achter tegen Benfica.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan