Mag niet op het antispywareoffensief

Status
Niet open voor verdere reacties.

mumzel

Moderator
Forumleiding
Hoofdbeheerder
Lid geworden
17 dec 2000
Goedemorgen,

Ik snap niet hoe het komt: 2 laptops en 2 computers zijn geformateerd de afgelopen week en geen van 4 laten toe dat er naar ASO gegaan wordt. Noch via link in Helpmij ( ook het plaatje in de handtekening van XP_PC werkt niet ) noch via handmatig inbrengen in de adresbalk. Op de computers staat Bitdefender 8 1 met firewall de rest zonder. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

( XP pro )

Ik weet dat anderen er wel op komen, dus bij ons ligt het probleem, alleen welk :)

Ik heb niemand geblokkeerd, dus ook ASO niet.

Als ik naar www.antisy(enz).nl ping krijg ik niets. Kan iemand me het IPadres geven?

Heb je al gecontroleerd op virussen en spyware.

Bij de buurman heb ik het een keer gehad dat alle antivirus sites waren geblokkerd dooe virussen en spyware.

Heb de hele middag geprobeerd met virusscanners en antispyware. lijkt allemaal ok. Maar kom nog steeds niet op de site. Ik zal het wel zonder moeten doen :confused: want ik ga echt niet wéér formatteren :)

Ja die wil wel pingen, maar als ik die in de adresbalk intik krijg ik een site die Budget Trends heet.

Okay, stap verder, Heb bitdefender nu uitgezet en dan werkt het wel... maar ik vind nergens in bitdefender waarom hij ASO blokkeert.... De firewall staat op disable. Iemand nog een suggestie?

Ja die wil wel pingen, maar als ik die in de adresbalk intik krijg ik een site die Budget Trends heet.

Ja vreemd :o bij mij ook.

probeer de ping eens met bitdefender en zonder.

start > uitvoeren > cmd >ping antispywareoffensief.nl

Hoi :)

Met of zonder Bitdefender kan ik wel pingen als www ontbreekt in het command

Dat probleem had ik zojuist ook, pingen met www ervoor lukte ook niet.
Nu lukt het wel :rolleyes: met en zonder www.
Zit het probleem niet daar, ik vermoed als je nu de ping met www ervoor neemt dat het nu wel lukt.

:confused: ik word er niet goed van. Hij doet het niet met www en bitdefender en wel met www en zonder Bitdefender.. maar ik geef het op. ik zie net dat alle afbeeldings bestandjes het firefox icoontje hebben en mijn laptop heeft firefox er nog niet opgehad.... xml, html gif jpeg alles...

Dank je voor het meedenken :)

:confused: want ik ga echt niet wéér formatteren:evil:

Zal het dan toch moeten ?

2 laptops en 2 computers zijn geformateerd de afgelopen week en geen van 4 laten toe dat er naar ASO gegaan wordt

Bandit 123, daar gaat de nachtrust van mumzel met jou antwoord :D

Geplaatst door speedtouch

Bandit 123, daar gaat de nachtrust van mumzel met jou antwoord :D

Ja en dan mij er na de schult geven, och die kan wel wat hebben met 61 jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan