Mag niet op het antispywareoffensief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door speedtouch
:D en een glaasje wijn voor het slapen wil ook helpen.

Dan is ie heel snel in slaap gevallen , of hij heeft zich verstopt?
Is niet meer aan gemeld!

Wilma alias Mumzul slaapt volgens mij heel goed :)

groetjes speedtouch

En toen werd het toch nog gezellig :D:D

Ik zal even vertellen dat ik vorig weekeind na format windows XP er op heb gezet met sp2. ik heb nog nooit zo'n trage laptop gehad. De foutmeldingen en hangers vlogen om mijn oren. DUS.... woensdag opnieuw format ( had daar voor wat pc's gedaan) met het bovenstaande gevolg. Dit kan beter :D dus na de initiële heftige teleurstelling zal ik me er wéér op storten. Format wordt nooit mijn favoriete commando, maar het gaat wel steeds sneller :)

Dank jullie voor het meeverzinnen richting oplossing:thumb: En in dit geval zal ik in een veel vroeger stadium een ghost maken. Dat scheelt veel werk.

Kan je sp2 niet verwijderen, voordat je alles weer gaat formatteren.
Misschien werkt alles daarna wel goed.

groetjes speedtouch

Kleine aanvulling :D die van woensdag was met alleen sp1 ik had die 2 al weggegooid.

groetjes, Mumzel

Update: Ik heb ( twijfelend aan mijzelf) de format door een ander laten uitvoeren gisteren. Er staat géén bitdefender op... resultaat: hetzelfde, dus het zit tussen de laptop ( en de andere computers) en de buitenwereld.

Laatste update: Na het herbouwen van de web/mailserver en het opnieuw installeren ervan kan ik er weer op, dus het lag aan de server. Het is geen oplossing dus ik ben nog geen stap verder in het raadsel, maar wat ik wilde kan ik weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan